
ISTRAŽIVANJE – IZAZOV PRODAJE ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA
Konzultantska tvrtka Deloitte provela je globalnu studiju potrošača u automobilskoj industriji za 2022. godinu. Kakve god bile prednosti ili mane električnih vozila, najveći izazov leži u tome da proizvođači potaknu ljude da ih zapravo kupuju. Pokazalo se da je to jednako teško kao i učiniti njihove baterije dugotrajnijima i izgraditi sveobuhvatnu infrastrukturu za punjenje.
Praćenje ključnih trendova u automobilskoj industriji
Koji će potrošački trendovi imati najveći utjecaj na automobilsku industriju u godini koja je pred nama? Istražite podatke i uvide iz Deloitte-ove Globalne studije potrošača u automobilskoj industriji i otkrijte što više od 26.000 potrošača iz 25 zemalja misli o naprednim tehnologijama, električnim vozilima, iskustvu kupnje i još mnogo toga.
Digitalna transformacija u automobilskoj industriji
Od rujna do listopada 2021. ispitali su više od 26.000 potrošača u 25 zemalja kako bi istražili mišljenja o raznim kritičnim pitanjima koja utječu na automobilski sektor, uključujući razvoj naprednih tehnologija. Deloitte-ova Globalna studija potrošača u automobilskoj industriji 2022. pruža važne uvide koji mogu pomoći tvrtkama da daju prioritete i bolje pozicioniraju svoje poslovne strategije i ulaganja u godini koja dolazi.
U ovogodišnjem istraživanju nastavila su se pojavljivati četiri ključna trenda:
- Spremnost plaćanja za napredne tehnologije i dalje je ograničena
- Interes za električna vozila potaknut je nižim troškovima rada i boljim iskustvom
- Iskustva osobne kupnje mnogi još uvijek preferiraju
- Osobna vozila i dalje su preferirani način prijevoza
Ključni rezultati istraživanja
Preference potrošača za pogon njihovog sljedećeg vozilo:
Najpoželjniji način za stjecanje sljedećeg vozila:
Načini mobilnosti za zadovoljavanje potreba prijevoza:
Cijelo izvješće možete pronaći ovdje.